POGOJI UPORABE SPLETNEGA MESTA
EASYKLIMA.PL
VSEBINA:
- SPLOŠNE DOLOČBE
- ELEKTRONSKE STORITVE NA SPLETNEM MESTU
- POGOJI ZA SKLENITEV PRODAJNE POGODBE
- NAČINI IN POGOJI PLAČILA ZA IZDELEK
- STROŠKI, NAČINI IN ČAS DOBAVE IZDELKA
- REKLAMACIJE IZDELKA
- IZVENSODNI PRITOŽBENI IN ODŠKODNINSKI POSTOPKI TER PRAVILA DOSTOPA DO TEH POSTOPKOV
- PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE
- DOLOČBE V ZVEZI Z GOSPODARSKO OPERACIJO
- PREGLEDI IZDELKOV
- KONČNE DOLOČBE
- VZOREC OBRAZCA ZA ODSTOP OD POGODBE
Spletna stran www.easyklima.pl skrbi za pravice potrošnikov. Potrošnik se ne more odpovedati pravicam, ki mu jih zagotavlja Zakon o pravicah potrošnikov. Pogodbena določila, ki so za potrošnika manj ugodna od določb Zakona o pravicah potrošnikov, so neveljavna, namesto njih pa se uporabljajo določbe Zakona o pravicah potrošnikov. Zato določbe teh splošnih pogojev niso namenjene izključevanju ali omejevanju pravic potrošnika, do katerih je upravičen na podlagi prisilnih določb zakona, morebitni dvom pa je treba razlagati v korist potrošnika. V primeru neskladja med določbami teh splošnih pogojev in zgoraj navedeno zakonodajo prevlada in se uporablja slednja.
1. SPLOŠNE DOLOČBE
1.1. Spletno storitev, ki je na voljo na spletnem naslovu www.easyklima.pl, upravlja družba Perfect Sale Spółka z.o.o. ul. Solec, št. 18, lok. B21, Varšava, 00-410, pošta: Varšava POLJSKA, NIP: 7011112775; OSS: PL7011112775, osnovni kapital v višini: PLN ; elektronski naslov: [email protected], kontaktna telefonska številka: +48 730700096
1.2. Ti splošni pogoji so namenjeni tako potrošnikom kot podjetjem, ki uporabljajo spletno mesto, razen če posebna določba splošnih pogojev ne določa drugače.
1.3. Upravljavec osebnih podatkov, ki se obdelujejo na spletnem mestu v zvezi s temi pogoji uporabe, je prodajalec. Osebni podatki se obdelujejo za namene, za obdobje ter na podlagi razlogov in načel, navedenih v politiki zasebnosti, objavljeni na spletnem mestu. Politika zasebnosti vsebuje zlasti načela v zvezi z obdelavo osebnih podatkov, ki jo upravljavec izvaja na spletnem mestu, vključno z razlogi, nameni in trajanjem obdelave osebnih podatkov ter pravicami posameznikov, na katere se nanašajo osebni podatki, pa tudi informacije o uporabi piškotkov in analitičnih orodij na spletnem mestu. Uporaba spletnega mesta, vključno z nakupi, je prostovoljna. Prav tako je s tem povezana zagotovitev osebnih podatkov s strani kupca ali stranke z uporabo spletnega mesta prostovoljna, ob upoštevanju izjem, navedenih v politiki zasebnosti (sklenitev pogodbe in zakonske obveznosti prodajalca).
1.4. Opredelitve pojmov:
1.4.1. BLOG – Elektronska storitev, spletni blog, ki je na voljo na spletnem mestu in ga ponudnik storitev vzdržuje pod imenom avtorja: “EasyKlima Academy” za vse obiskovalce spletnega mesta.
1.4.2. DELOVNI DAN – en dan od ponedeljka do petka, razen državnih praznikov.
1.4.3. EASYKLIMAPORTFINDER – elektronska storitev, elektronski katalog/iskalnik nizkotlačnih in visokotlačnih priključkov osebnega avtomobila, ki vam pomaga, da sami napolnite hladilno sredstvo.
1.4.4. REGISTRACIJSKI OBRAZEC – obrazec, ki je na voljo na spletnem mestu in omogoča vzpostavitev računa.
1.4.5. OBRAZEC ZA NAROČILO – elektronska storitev, interaktivni obrazec, ki je na voljo na spletnem mestu in omogoča oddajo naročila, zlasti z dodajanjem izdelkov v elektronsko košarico in določitvijo pogojev prodajne pogodbe, vključno z načinom dostave in plačila.
1.4.6. NAROČNIK – (1) fizična oseba s popolno poslovno sposobnostjo, v primerih, ki jih določajo splošno veljavni zakoni, pa tudi fizična oseba z omejeno poslovno sposobnostjo; (2) pravna oseba ali (3) organizacijska enota brez pravne osebnosti, ki ji zakon priznava pravno sposobnost – ki je s Prodajalcem sklenila ali namerava skleniti Prodajno pogodbo.
1.4.7. CIVILNI KODEKS – Zakon o civilnem zakoniku z dne 23. aprila 1964 (Uradni list 1964, št. 16, točka 93, s spremembami).
1.4.8. RAČUN – elektronska storitev, sklop virov v podatkovno komunikacijskem sistemu ponudnika storitev, označen z individualnim imenom (login) in geslom, ki ju določi kupec, v katerem so shranjeni podatki, ki jih posreduje kupec, in informacije o naročilih, ki jih je oddal na spletnem mestu.
1.4.9. NEWSLETTER – elektronska storitev, elektronska distribucijska storitev, ki jo ponudnik storitev zagotavlja po elektronski pošti in ki vsem prejemnikom storitev, ki jo uporabljajo, omogoča, da od ponudnika storitev samodejno prejemajo ciklično vsebino zaporednih izdaj glasila, ki vsebuje informacije o izdelkih, novostih in akcijah na spletnem mestu.
1.4.10. IZDELEK – premičnina, ki je na voljo na spletnem mestu in je predmet prodajne pogodbe med kupcem in prodajalcem.
1.4.11. PRAVILA – ti pogoji uporabe spletnega mesta.
1.4.12. SPLETNA STRAN – spletna stran ponudnika storitev, ki je na voljo na naslednjem spletnem naslovu: www.easyklima.pl.
1.4.13. PRODAJALEC; DOBAVITELJ STORITEV – Perfect Sale Spółka z.o.o. ul. Solec, št. 18, lok. B21, Varšava, 00-410, poštni naslov: Warszawa POLSKA, NIP: 7011112775; OSS Perfect: PL7011112775, osnovni kapital znaša: PLN ; elektronski naslov: [email protected], kontaktna telefonska številka: 730700096.
1.4.14. PRODAJNA POGODBA – pogodba o prodaji izdelka, sklenjena ali sklenjena med kupcem in prodajalcem prek spletnega mesta.
1.4.15. ELEKTRONSKA STORITEV – storitev, ki jo Ponudnik storitev v elektronski obliki zagotavlja Kupcu prek Spletnega mesta.
1.4.16. DOBAVITELJ STORITEV – (1) fizična oseba s popolno poslovno sposobnostjo, v primerih, ki jih določa splošno veljavna zakonodaja, pa tudi fizična oseba z omejeno poslovno sposobnostjo; (2) pravna oseba ali (3) organizacijska enota brez pravne osebnosti, ki ji zakon priznava pravno sposobnost – ki uporablja ali namerava uporabljati Elektronsko storitev.
1.4.17. ZAKON O PRAVICAH POTROŠNIKOV – Zakon z dne 30. maja 2014 o pravicah potrošnikov (Uradni list 2014, št. 827 s spremembami).
1.4.18. NAROČILO – izjava volje kupca, oddana prek obrazca za naročilo in usmerjena neposredno ob sklenitvi pogodbe o prodaji izdelkov s prodajalcem.
2. EKTRONSKE STORITVE NA SPLETNEM MESTU
2.1. Na spletnem mestu so na voljo naslednje elektronske storitve: V tem primeru so na voljo naslednje elektronske storitve: račun, obrazec za naročilo, novice, blog in EasyKlimaPortFinder.
2.1.1. Račun – uporaba Računa je mogoča, ko prejemnik storitve opravi skupno dva zaporedna koraka – (1) izpolni obrazec za registracijo, (2) klikne na polje “Registracija“. V obrazcu za registracijo mora prejemnik storitve navesti naslednje podatke o prejemniku storitve: elektronski naslov in geslo.
2.1.1.1. Storitev elektronskega računa se zagotavlja brezplačno za nedoločen čas. Naročnik ima možnost, da kadar koli in brez navedbe razloga odstrani račun (odstop od računa), tako da pošlje ustrezno zahtevo izvajalcu storitve, zlasti po elektronski pošti na naslov: [email protected] ali pisno na naslov: Ul. Solec, št. 18, prostori B21, Varšava, 00-410, pošta: Varšava POLJSKA.
2.1.2. Obrazec za naročilo – uporaba obrazca za naročilo se začne, ko stranka doda prvi izdelek v elektronsko košarico na spletnem mestu. Naročilo je oddano, ko Kupec opravi skupno dva zaporedna koraka – (1) izpolni Obrazec za naročilo in (2) po izpolnitvi Obrazca za naročilo klikne na polje “Kupi in plačaj” na Spletni strani. – do te točke je mogoče spremeniti podatke, ki jih je vnesel sam (v ta namen se je treba ravnati po prikazanih sporočilih in informacijah, ki so na voljo na spletišču). V obrazcu za naročilo mora kupec navesti naslednje podatke o kupcu: ime in priimek/naslov podjetja, naslov (ulica, številka hiše/stanovanja, poštna številka, kraj, država), elektronski naslov, kontaktno telefonsko številko in podatke o prodajni pogodbi: Izdelek(-i), količina izdelka(-ov), kraj in način dostave izdelka(-ov), način plačila. V primeru strank, ki niso potrošniki, je treba navesti tudi ime podjetja in davčno identifikacijsko številko.
2.1.2.1. Storitev Elektronski obrazec za naročilo se zagotavlja brezplačno in je enkratne narave ter preneha v trenutku oddaje naročila prek nje ali v trenutku, ko stranka prej prekine oddajo naročila prek nje.
2.1.3. Novičke – uporaba Novičk je mogoča, ko v zavihku “Novičke” na spletnem mestu navedete e-poštni naslov, na katerega naj se pošlje naslednja izdaja Novičk, in kliknete na polje za akcijo.
2.1.3.1. Elektronska storitev Newsletter se za nedoločen čas zagotavlja brezplačno. Stranka ima možnost, da se kadar koli in brez navedbe razloga odjavi od prejemanja Novic (odjava od prejemanja Novic), tako da pošlje ustrezno zahtevo ponudniku storitev, zlasti po elektronski pošti na naslov: [email protected] ali pisno na naslov: ul. Solec, št. 18, prostori B21, Varšava, 00-410, pošta: Varšava POLJSKA.
2.1.4. Blog – uporaba Bloga je mogoča po vstopu na Spletno mesto – Blog je na voljo vsem obiskovalcem Spletnega mesta, ne da bi bilo treba posredovati kakršne koli podatke ali opraviti kakršna koli druga dejanja.
2.1.4.1. Ponudnik storitev omogoča dodajanje komentarjev pod zapise na Blogu. Komentarji prejemnikov storitev izražajo le njihovo lastno mnenje in ne predstavljajo mnenja ponudnika storitev. Prepovedano je objavljati komentarje, ki kršijo pravila netike in vsebujejo informacije, ki so neresnične ali lahko zavajajo druge prejemnike storitev. Ponudnik storitev si pridržuje pravico, da izbriše komentarje, ki kršijo zgornja pravila.
2.1.4.2. Ponudnik storitev spoštuje 1. odstavek 14. člena Zakona o opravljanju storitev v elektronski obliki z dne 18. julija 2002 (Ur. l. 2002, št. 144, postavka 1204 s spremembami), v skladu s katerim “oseba, ki pri zagotavljanju dostopa do virov sistema IKT za namene shranjevanja podatkov s strani prejemnika storitev ne ve za nezakonito naravo podatkov ali s tem povezane dejavnosti in ki v primeru prejema uradnega obvestila ali pridobitve zanesljive informacije o nezakoniti naravi podatkov ali s tem povezane dejavnosti takoj prepreči dostop do podatkov.
2.1.4.3. Uporaba bloga je brezplačna in poteka v skladu z ustreznimi zavihki spletnega mesta. Blog vzdržuje ponudnik storitev. Stranka ima možnost, da kadar koli in brez navedbe razloga preneha uporabljati Blog tako, da zapre spletni brskalnik.
2.1.5. EasyKlimaPortFinder – uporaba storitve EasyKlimaPortFinder je sestavljena iz tega, da stranka preide na ploščo, vidno na glavni strani spletnega mesta in na straneh posameznih izdelkov, ki stranki omogoča vnos podatkov o vozilu stranke ter izbiro leta, znamke in modela vozila.
2.1.5.1. Elektronska storitev EasyKlimaPortFinder se zagotavlja brezplačno in je enkratne narave ter preneha v trenutku oddaje naročila prek nje ali v trenutku, ko stranka prej prekine oddajo naročila prek nje.
2.2. Tehnične zahteve, potrebne za delo s sistemom IKT, ki ga uporablja ponudnik storitev: (1) računalnik, prenosni računalnik ali druga multimedijska naprava z dostopom do interneta; (2) dostop do elektronske pošte; (3) spletni brskalnik v trenutni različici: Mozilla Firefox; Internet Explorer; Opera; Google Chrome; Safari ali Microsoft Edge; (4) priporočena minimalna ločljivost zaslona: 1024×768; (5) v spletnem brskalniku omogočite piškotke in Javascript.
2.3. Stranka je dolžna uporabljati spletno mesto na način, ki je skladen z zakonom in dobro prakso, ob upoštevanju spoštovanja osebnih pravic in avtorskih pravic ter pravic intelektualne lastnine ponudnika storitev in tretjih oseb. Stranka je dolžna vnesti dejansko pravilne podatke. Stranki je prepovedano posredovati nezakonito vsebino.
2.4. Način pritožbenega postopka v zvezi z elektronskimi storitvami je naveden v točki 6 Pravilnika.
3. POGOJI ZA SKLENITEV PRODAJNEGA DOGOVORA
3.1. Kupec in prodajalec skleneta prodajno pogodbo po tem, ko kupec odda naročilo z naročilnico na spletnem mestu v skladu s točko 2.1.2 splošnih pogojev.
3.2. Cena izdelka, prikazana na spletnem mestu, je navedena v poljskih zlotih (PLN), ameriških dolarjih ($), evrih (€), britanskih funtih (£), čeških kronah (CZK) in vključuje davke. Kupec je o skupni ceni, vključno z davki, izdelka, ki je predmet naročila, ter o stroških dostave (vključno s stroški prevoza, dostave in poštnih storitev) in drugih stroških, in če zneska teh stroškov ni mogoče določiti – o obveznosti njihovega plačila, obveščen na straneh spletnega mesta med postopkom oddaje naročila, vključno s trenutkom, ko izrazi voljo, da ga prodajna pogodba zavezuje.
3.3. Postopek za sklenitev Prodajne pogodbe na Spletni strani z naročilnico
3.3.1. Sklenitev Prodajne pogodbe med Kupcem in Prodajalcem se izvede po tem, ko Kupec na Spletni strani odda naročilo v skladu s točko 2.1.2 Splošnih pogojev.
3.3.2. Prodajalec po oddaji Naročila takoj potrdi njegov prejem in hkrati sprejme Naročilo v izpolnitev. Prodajalec potrdi prejem Naročila in ga sprejme v izpolnitev tako, da Kupcu na elektronski naslov, ki ga je Kupec navedel v postopku oddaje Naročila, pošlje ustrezno elektronsko sporočilo, ki vsebuje vsaj prodajalčeve izjave o prejemu Naročila in njegovem sprejemu v izpolnitev ter potrditev sklenitve Prodajne pogodbe. Takoj ko kupec prejme zgoraj navedeno sporočilo po elektronski pošti, je prodajna pogodba med kupcem in prodajalcem sklenjena.
3.4. Evidentiranje, zavarovanje in dajanje vsebine sklenjene Prodajne pogodbe na voljo Kupcu poteka tako, da se (1) ti Splošni pogoji objavijo na spletni strani Spletnega mesta in (2) Kupcu pošlje elektronsko sporočilo iz 3.3.2. točke Splošnih pogojev. Vsebina prodajne pogodbe je dodatno evidentirana in zavarovana v informacijskem sistemu prodajalčevega spleta.
4. NAČINI IN POGOJI PLAČILA ZA IZDELEK
4.1. Prodajalec daje kupcu na voljo naslednje načine plačila za Prodajno pogodbo:
4.1.1. Plačilo po povzetju ob dobavi.
4.1.2. Plačilo v gotovini ob osebnem prevzemu.
4.1.3. Plačilo z bančnim nakazilom na prodajalčev bančni račun.
4.1.4. Plačilo z elektronskimi in kreditnimi karticami po izbiri kupca prek: Przelewy24.pl, PayU.pl, PayPal.com, Apple Pay ali Google Pay – možni trenutni načini plačila so navedeni na spletni strani v zavihku z informacijami o načinih plačila in na spletnih straneh https://www.przelewy24.pl/, https://poland.payu.com/, https://www.apple.com/pl/apple-pay/, https://pay.google.com/intl/pl.
4.1.5. Plačilo na obroke prek sistema PayU.pl.
4.2. Plačilni rok:
4.2.1. Če kupec izbere plačilo z bančnim nakazilom, elektronskim plačilom ali plačilno kartico, je dolžan plačilo opraviti v 7 koledarskih dneh od datuma sklenitve prodajne pogodbe.
4.2.2. Če kupec izbere plačilo po povzetju, je dolžan plačilo opraviti ob dostavi.
5. STROŠKI, NAČINI IN DATUM DOBAVE IZDELKA
5.1. Dostava izdelka je na voljo na območju Evrope.
5.2. Dostava izdelka kupcu je plačljiva, razen če prodajna pogodba določa drugače. Stroški dostave Izdelka (vključno s stroški prevoza, dostave in poštnih storitev) so Kupcu navedeni na spletnih straneh v zavihku z informacijami o stroških dostave in med oddajo naročila, tudi ko Kupec izrazi voljo, da ga Prodajna pogodba zavezuje.
5.3. Prodajalec kupcu zagotavlja naslednje načine dostave izdelka:
5.3.1. Kurirska dostava.
5.3.2. Pošiljka po povzetju.
5.4. Prodajalec obvešča, da pakiranje in pošiljanje izdelka poteka prek podjetja EPACCO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ s sedežem v Varšavi (sedež in naslov za dostavo: Al. Jerozolimskie 81/7.10, 02-001 Varšava); vpisana v register podjetnikov Državnega sodnega registra pod številko KRS 0000862281; registrsko sodišče, pri katerem se hrani dokumentacija družbe: VIII gospodarski oddelek Državnega sodnega registra; osnovni kapital v višini: 5.000 PLN; NIP: 9542818782; REGON: 387147683.
5.5. Rok za dostavo izdelka stranki je do 5 delovnih dni, razen če je v opisu izdelka ali med postopkom oddaje naročila določen krajši rok. V primeru Izdelkov z različnimi roki dobave je rok dobave najdaljši navedeni rok, ki pa ne sme biti daljši od 5 delovnih dni. Začetek roka za dostavo izdelka stranki se izračuna na naslednji način:
5.5.1. Če se kupec odloči za plačilo z bančnim nakazilom, elektronskim plačilom ali plačilno kartico – od dneva, ko je bil knjižen v dobro prodajalčevega bančnega računa ali klirinškega računa.
5.5.2. Če kupec izbere način plačila po povzetju – od datuma sklenitve prodajne pogodbe.
5.5.3. Če kupec izbere način plačila v obročnem sistemu – od dneva, ko dajalec kredita obvesti prodajalca o sklenitvi kreditne pogodbe s kupcem, vendar najkasneje od dneva nakazila sredstev iz kupcu odobrenega kredita na prodajalčev bančni ali obračunski račun.
6. REKLAMACIJA IZDELKA
6.1. Ta točka 6 Splošnih pogojev določa postopek obravnave pritožb, ki je skupen vsem pritožbam, vloženim pri Prodajalcu, zlasti pritožbam v zvezi z izdelki, prodajnimi pogodbami, elektronskimi storitvami in drugim pritožbam v zvezi z delovanjem Prodajalca ali spletnega mesta.
6.2. Podlaga in obseg odgovornosti sta določena v splošno veljavnih zakonih, zlasti v Civilnem zakoniku, Zakonu o pravicah potrošnikov in Zakonu o opravljanju elektronskih storitev z dne 18. julija 2002 (Uradni list RS, št. 144, točka 1204, s spremembami).
6.2.1. Podrobne določbe o reklamaciji Izdelka – premičnine -, ki ga je kupec kupil na podlagi prodajne pogodbe, sklenjene s prodajalcem do 31. decembra 2022, določajo določbe Civilnega zakonika v besedilu, ki je veljalo do 31. decembra 2022, zlasti členi 556-576 civilnega zakonika. Te določbe opredeljujejo zlasti podlago in obseg odgovornosti prodajalca do kupca, če ima prodani izdelek fizično ali pravno napako (garancija). Prodajalec je dolžan kupcu zagotoviti izdelek brez napak. V skladu s 1. odstavkom 558. člena Civilnega zakonika je prodajalčeva garancijska odgovornost za izdelek, kupljen v skladu s prejšnjim stavkom, do kupca, ki ni potrošnik, izključena.
6.2.2. Podrobne določbe o reklamaciji Izdelka – premičnine (vključno s premičnino z digitalnimi elementi), vendar brez premičnine, ki služi le kot nosilec digitalnih vsebin -, ki ga je kupec kupil na podlagi prodajne pogodbe, sklenjene s prodajalcem od 1. januarja 2023, se določijo po določbah Zakona o varstvu potrošnikov, veljavnih od 1. januarja 2023, zlasti po 43.a do 43.g členu Zakona o varstvu potrošnikov. Te določbe določajo zlasti podlago in obseg prodajalčeve odgovornosti do potrošnika, če izdelek ni skladen s prodajno pogodbo
6.2.3. Podrobne določbe o reklamaciji izdelka – digitalne vsebine ali storitve ali premičnine, ki služi le kot nosilec digitalne vsebine -, ki ga je kupec kupil na podlagi prodajne pogodbe, sklenjene s prodajalcem od 1. januarja 2023 ali pred tem datumom, če bi morala biti dobava takega izdelka opravljena ali je bila opravljena po tem datumu, so določene v določbah Zakona o pravicah potrošnikov v besedilu, veljavnem od 1. januarja 2023, zlasti v členih 43h – 43q Zakona o pravicah potrošnikov. Te določbe določajo zlasti podlago in obseg prodajalčeve odgovornosti do potrošnika v primeru neskladnosti izdelka s prodajno pogodbo.
6.3. Pritožba se lahko vloži na primer:
6.3.1. pisno na naslov: 6.3.2: Solec, št. 18, prostori B21, Varšava, 00-410, pošta: Varšava POLJSKA
6.3.2. v elektronski obliki po elektronski pošti na naslov: [email protected].
6.4. Pošiljanje ali vračanje izdelka v okviru reklamacije lahko poteka na naslovu: ul. Solec, št. 18, prostori B21, Varšava, 00-410, pošta: Varšava POLJSKA.
6.5. V opisu reklamacije je priporočljivo navesti: (1) podatke in okoliščine v zvezi s predmetom reklamacije, zlasti vrsto in datum nastanka nepravilnosti ali neskladnosti s pogodbo; (2) zahtevo za način uskladitve reklamacije s pogodbo ali izjavo o znižanju cene ali odstopu od pogodbe ali drug zahtevek; in (3) kontaktne podatke pritožnika – to bo olajšalo in pospešilo obravnavo reklamacije. Zahteve iz prejšnjega stavka so zgolj v obliki priporočila in ne vplivajo na učinkovitost pritožb, predloženih brez priporočenega opisa pritožbe.
6.6. Če se med obravnavo pritožbe spremenijo kontaktni podatki, ki jih je navedel pritožnik, je pritožnik dolžan o tem obvestiti prodajalca.
6.7. Pritožnik lahko pritožbi priloži dokazila (npr. fotografije, dokumente ali izdelek), povezana s predmetom pritožbe. Prodajalec lahko od pritožnika tudi zahteva, da zagotovi dodatne informacije ali pošlje dokaze (npr. fotografije), če to prodajalcu olajša in pospeši obravnavo pritožbe.
6.8. Prodajalec na pritožbo odgovori takoj, najpozneje v 14 koledarskih dneh od datuma prejema pritožbe.
7. IZVENSODNI NAČINI OBRAVNAVANJA PRITOŽB IN ZAHTEVKOV TER PRAVILA DOSTOPA DO TEH POSTOPKOV
7.1. Podrobne informacije o možnosti, da kupec, ki je potrošnik, uporabi izvensodne načine obravnavanja pritožb in uveljavljanja zahtevkov, ter pravila dostopa do teh postopkov so na voljo na spletni strani Urada za varstvo konkurence in potrošnikov na naslovu: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.
7.2. Na voljo je tudi kontaktna točka pri predsedniku Urada za varstvo konkurence in potrošnikov (telefon: 22 55 60 333, e-pošta: [email protected] ali pisni naslov: Na naslovu: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Varšava), katerega naloga je med drugim zagotavljanje pomoči potrošnikom v zadevah v zvezi z izvensodnim reševanjem potrošniških sporov.
7.3. Potrošnik ima na voljo naslednje primere postopkov izvensodnega reševanja pritožb in pravnih sredstev: (1) zahtevek za rešitev spora pri stalnem sodišču za potrošnike (za več informacij glej: http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) zahtevek za izvensodno rešitev spora pri deželnem inšpektorju tržne inšpekcije (za več informacij glej spletno stran inšpektorja, pristojnega za kraj poslovanja prodajalca); in (3) pomoč okrožnega (občinskega) varuha potrošnikov ali družbene organizacije, katere statutarne naloge vključujejo varstvo potrošnikov (npr. zveza potrošnikov, Zveza poljskih potrošnikov). Svetovanje je med drugim mogoče po elektronski pošti na naslovu [email protected] in na telefonski številki za pomoč potrošnikom 801 440 220 (telefonska številka za pomoč potrošnikom je odprta ob delovnih dneh od 8.00 do 18.00, cena klica po tarifi operaterja).
7.4. Platforma za spletno reševanje sporov med potrošniki in trgovci na ravni EU (platforma ODR) je na voljo na spletni strani http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma ODR je interaktivna
in večjezična spletna stran z enotnim okencem za potrošnike in trgovce, ki želijo izvensodno rešiti spor v zvezi s pogodbenimi obveznostmi, ki izhajajo iz pogodbe o spletni prodaji ali storitvi (za več informacij glej spletno stran same platforme ali spletni naslov Urada za konkurenco in varstvo potrošnikov: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).
8. PRAVICA DO UMIKA
8.1. Potrošnik, ki je sklenil pogodbo na daljavo, lahko v 14 koledarskih dneh odstopi od pogodbe brez navedbe razloga in brez stroškov, razen stroškov, določenih v točki. 8.8 splošnih pogojev. Za spoštovanje roka zadostuje, da izjavo pošljete pred iztekom roka. Izjava o odstopu od pogodbe se lahko sestavi na primer:
8.1.1. pisno na naslov: ul. Solec, št. 18, prostori B21, Varšava, 00-410, pošta: Varšava POLJSKA
8.1.2. v elektronski obliki po elektronski pošti na naslov: [email protected].
8.2. Vračilo izdelka – premičnine (vključno s premičninami z digitalnimi elementi) v okviru odstopa od pogodbe se lahko opravi na naslov: ul. Solec, št. 18, prostori B21, Varšava, 00-410, pošta: Varšava POLJSKA
8.3. Vzorec obrazca za odstop od pogodbe je vključen v Prilogo št. 2 k Zakonu o pravicah potrošnikov in je dodatno na voljo v odstavku. 12 Pravilnika. Potrošnik lahko uporabi vzorčni obrazec, vendar to ni obvezno.
8.4. Rok za odstop od pogodbe začne teči:
8.4.1. za pogodbo, v okviru katere prodajalec dostavi izdelek, pri čemer je dolžan prenesti svoje lastništvo – od prevzema izdelka s strani potrošnika ali tretje osebe, ki jo je navedel potrošnik in ki ni prevoznik, in v primeru pogodbe, ki (1) vključuje več izdelkov, ki se dobavljajo ločeno, v serijah ali delih – od prevzema zadnjega izdelka, serije ali dela ali (2) vključuje redno dobavo izdelkov za določeno obdobje – od prevzema prvega izdelka;
8.4.2. za druge pogodbe – od datuma sklenitve pogodbe.
8.5. V primeru odstopa od pogodbe na daljavo se šteje, da pogodba ni bila sklenjena.
8.6. Izdelki – premičnine, vključno s premičninami z digitalnimi elementi:
8.6.1. Prodajalec je dolžan potrošniku nemudoma, najpozneje v 14 koledarskih dneh od dneva prejema potrošnikove izjave o odstopu od pogodbe, povrniti vsa plačila, ki jih je opravil potrošnik, vključno s stroški dostave izdelka – premičnine, vključno s premičninami z digitalnimi elementi (razen dodatnih stroškov zaradi načina dostave, ki ga je izbral potrošnik in ni najcenejši običajni način dostave, ki je na voljo na spletni strani). Prodajalec vrne plačilo z enakim načinom plačila, kot ga je uporabil potrošnik, razen če se je potrošnik izrecno strinjal z drugačnim načinom vračila, ki potrošniku ne povzroča nobenih stroškov. V primeru izdelkov – premičnin (vključno s premičninami z digitalnimi elementi) – če prodajalec potrošniku ni ponudil, da sam prevzame izdelek, lahko prodajalec zadrži vračilo plačila, ki ga je prejel od potrošnika, dokler ne prejme izdelka nazaj ali dokler potrošnik ne predloži dokazila o njegovem vračilu, karkoli se zgodi prej.
8.6.2. V primeru Izdelkov – premičnin (vključno s premičninami z digitalnimi elementi) – je potrošnik dolžan takoj, najpozneje v 14 koledarskih dneh od dneva, ko je odstopil od pogodbe, izdelek vrniti prodajalcu ali ga izročiti osebi, ki jo prodajalec pooblasti za prevzem, razen če je prodajalcu ponudil, da izdelek prevzame sam. Zadostuje, da izdelek pošlje nazaj pred iztekom roka.
8.6.3. Potrošnik je odgovoren za vsako zmanjšanje vrednosti Izdelka – mobilnega predmeta (vključno z mobilnim predmetom z digitalnimi elementi) -, ki nastane zaradi uporabe Izdelka, ki presega tisto, kar je potrebno za ugotovitev narave, značilnosti in delovanja Izdelka.
8.7. Izdelki – digitalne vsebine ali digitalne storitve:
8.7.1. V primeru odstopa od pogodbe o dobavi izdelka – digitalne vsebine ali digitalne storitve – prodajalec od dneva prejema potrošnikove izjave o odstopu od pogodbe ne sme uporabljati vsebine, ki ni osebni podatek, ki ga je potrošnik posredoval ali ustvaril med uporabo izdelka – digitalne vsebine ali digitalne storitve – ki ga je posredoval prodajalec, razen vsebine, ki (1) so uporabne le v povezavi z digitalno vsebino ali digitalno storitvijo, ki je bila predmet pogodbe; (2) se nanašajo izključno na dejavnost potrošnika med uporabo digitalne vsebine ali digitalne storitve, ki jo zagotavlja prodajalec; (3) jih je trgovec združil z drugimi podatki in jih ni mogoče pridobiti iz njih ali jih je mogoče pridobiti le z nesorazmernim naporom; (4) jih je potrošnik ustvaril skupaj z drugimi potrošniki, ki jih lahko še uporabljajo. Razen v primerih iz zgornjih odstavkov 1 do 3, prodajalec na zahtevo potrošnika potrošniku omogoči dostop do vsebin, ki niso osebni podatki in jih je potrošnik zagotovil ali ustvaril med uporabo digitalne vsebine ali digitalne storitve, ki jo je zagotovil prodajalec. V primeru odstopa lahko prodajalec potrošniku prepreči nadaljnjo uporabo digitalne vsebine ali digitalne storitve, zlasti tako, da mu prepreči dostop do digitalne vsebine ali digitalne storitve ali blokira uporabniški račun, kar pa ne vpliva na pravice potrošnika iz prejšnjega stavka. Potrošnik ima pravico do povrnitve digitalne vsebine
digitalne vsebine od prodajalca brezplačno, brez ovir s strani prodajalca, v razumnem roku in v splošno uporabljeni strojno berljivi obliki.
8.7.2. V primeru odstopa od pogodbe o dobavi izdelka – digitalne vsebine ali digitalne storitve je potrošnik dolžan prenehati uporabljati digitalno vsebino ali digitalno storitev in jo dati na voljo tretjim osebam.
8.8. Morebitni stroški, povezani z odstopom od pogodbe s strani potrošnika, ki jih je dolžan kriti potrošnik:
8.8.1. V primeru izdelkov – premičnin (vključno s premičninami z digitalnimi elementi) – če je potrošnik za izdelek izbral način dostave, ki ni najcenejši običajni način dostave, ki je na voljo na spletnem mestu, prodajalec potrošniku ni dolžan povrniti dodatnih stroškov, ki jih je imel potrošnik.
8.8.2. Za izdelke – premičnine (vključno s premičninami z digitalnimi elementi) – potrošnik nosi neposredne stroške vračila izdelka.
8.8.3. Pri izdelku – storitvi, katere izvajanje se je – na izrecno zahtevo potrošnika – začelo pred iztekom odstopnega roka, je potrošnik, ki uveljavlja pravico do odstopa od pogodbe po tem, ko je podal takšno zahtevo, dolžan plačati storitve, opravljene do odstopa. Znesek, ki ga je treba plačati, se izračuna sorazmerno s tem, kar je bilo opravljeno, ob upoštevanju cene ali nadomestila, dogovorjenega v pogodbi. Če je cena ali nadomestilo previsoko, je osnova za izračun tega zneska tržna vrednost opravljene storitve.
8.9. Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, v zvezi s pogodbami na daljavo:
8.9.1. (1) za opravljanje storitev, za katere mora potrošnik plačati ceno, če je prodajalec v celoti opravil storitev z izrecnim in predhodnim soglasjem potrošnika, ki je bil pred opravljanjem storitve s strani prodajalca obveščen, da bo po opravljeni storitvi s strani prodajalca izgubil pravico do odstopa, in je to potrdil; (2) pri katerih je cena ali nadomestilo odvisno od nihanj na finančnem trgu, na katera prodajalec nima vpliva in ki lahko nastopijo pred iztekom roka za odstop; (3) pri katerih je predmet izpolnitve izdelek – premičnina (vključno s premičnino z digitalnimi elementi) – ki ni vnaprej pripravljen, izdelan po meri potrošnika ali služi za zadovoljevanje njegovih individualnih potreb; (4) pri katerih je predmet izpolnitve izdelek – premičnina (vključno s premičnino z digitalnimi elementi) – ki se hitro pokvari ali ima kratek rok uporabe; (5) pri katerih je predmet izvedbe Produkt – premičnina (vključno s premičnino z digitalnimi elementi) – dobavljena v zaprti embalaži, ki je po odprtju zaradi zdravstvenih ali higienskih razlogov ni mogoče vrniti, če je bila embalaža po dobavi odprta; (6) pri katerih so predmet izvedbe Produkti – premičnine (vključno s premičninami z digitalnimi elementi) – ki so po dobavi zaradi svoje narave neločljivo združeni z drugimi premičninami, vključno s premičninami z digitalnimi elementi; (7) pri katerih so predmet izpolnitve alkoholne pijače, katerih cena je bila dogovorjena ob sklenitvi prodajne pogodbe, do dobave katerih lahko pride šele po 30 dneh in katerih vrednost je odvisna od nihanj na trgu, na katera prodajalec nima vpliva; (8) v katerih je potrošnik izrecno zahteval, da prodajalec pride k njemu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja; če prodajalec dodatno opravi druge storitve, kot jih je zahteval potrošnik, ali dobavi izdelke – premičnine (vključno s premičninami z digitalnimi elementi) -,razen rezervnih delov, potrebnih za izvedbo popravila ali vzdrževanja, ima potrošnik pravico odstopiti od pogodbe glede dodatnih storitev ali izdelkov; (9) če je predmet dobave zvočni ali vizualni posnetek ali računalniška programska oprema, dobavljena v zaprti embalaži, če se embalaža odpre po dobavi; (10) za dobavo časopisov, periodičnih publikacij ali revij, razen naročniških pogodb; (11) sklenjene z javno dražbo; (12) za zagotavljanje nastanitve, razen za stanovanjske namene, prevoz blaga, najem avtomobila, gostinske storitve, storitve, povezane s prostim časom, zabavo, športnimi ali kulturnimi dogodki, če je v pogodbi določen datum ali obdobje storitve; (13) za dobavo digitalne vsebine, ki ni dobavljena na otipljivem nosilcu, za katero mora potrošnik plačati ceno, če je prodajalec začel opravljati storitev z izrecnim in predhodnim soglasjem potrošnika, ki ga je prodajalec pred opravljanjem storitve obvestil, da bo izgubil pravico do odstopa od pogodbe, ko bo prodajalec opravil storitev in jo potrdil, ter je prodajalec potrošniku zagotovil potrdilo iz člena 12. 15(1) in (2) ali 21(1) člena Zakona o pravicah potrošnikov; (14) za opravljanje storitev, za katere je potrošnik dolžan plačati ceno, pri katerih je potrošnik izrecno zahteval, da prodajalec pride na potrošnikov dom zaradi popravila, in je bila storitev z izrecnim in predhodnim soglasjem potrošnika že v celoti opravljena.
8.10. Določbe iz tega 8. poglavja Splošnih pogojev, ki se nanašajo na potrošnika, se od 1. januarja 2021 in za pogodbe, sklenjene od tega datuma, uporabljajo tudi za kupca ali naročnika, ki je fizična oseba in sklepa pogodbo, ki je neposredno povezana z njegovo poslovno dejavnostjo, kadar iz vsebine te pogodbe izhaja, da za to osebo nima poklicne narave, ki izhaja zlasti iz predmeta njegove poslovne dejavnosti, ki je na voljo na podlagi določb o Centralnem registru in informacijah o poslovanju.
9. DOLOČBE V ZVEZI S PODJETNIKI
9.1. Ta točka 9 Splošnih pogojev in vse določbe v njej so naslovljene in zato zavezujoče le za stranko ali prejemnika storitev, ki ni potrošnik in od 1. januarja 2021 in za pogodbe, sklenjene od tega datuma dalje, ki ni tudi fizična oseba, ki sklepa pogodbe, neposredno povezane z njenim
poslovno dejavnostjo, kadar iz vsebine te pogodbe izhaja, da za to osebo nima poklicne narave, ki izhaja zlasti iz predmeta njene poslovne dejavnosti, ki je na voljo na podlagi določb o centralnem registru in podatkih o poslovanju.
9.2. Prodajalec ima pravico odstopiti od prodajne pogodbe v 14 koledarskih dneh od dneva njene sklenitve. Odstop od Prodajne pogodbe se v tem primeru lahko izvede brez navedbe razloga in kupcu ne daje pravice do kakršnih koli zahtevkov do prodajalca.
9.3. Prodajalčeva odgovornost iz naslova garancije za izdelek ali neskladnosti izdelka s Prodajno pogodbo je izključena.
9.4. Prodajalec se na reklamacijo odzove v 30 koledarskih dneh od datuma njenega prejema.
9.5. Prodajalec ima pravico omejiti razpoložljive načine plačila, vključno z zahtevo po predplačilu v celoti ali delno, ne glede na način plačila, ki ga je izbral kupec, in dejstvo sklenitve Prodajne pogodbe.
9.6. Ponudnik storitev lahko s takojšnjim učinkom in brez navedbe razlogov prekine pogodbo o izvajanju elektronskih storitev tako, da kupcu pošlje ustrezno izjavo.
9.7. Odgovornost Ponudnika storitev/Prodajalca do Stranke/Klienta je ne glede na pravno podlago omejena – tako v okviru posameznega zahtevka kot tudi za vse zahtevke skupaj – na znesek plačane cene in stroškov dostave po Prodajni pogodbi, vendar ne več kot na znesek tisoč PLN. Omejitev zneska iz prejšnjega stavka velja za vse zahtevke, ki jih stranka/stranka uveljavlja proti ponudniku storitev/prodajalcu, tudi v primeru, če prodajna pogodba ni sklenjena ali ni povezana s prodajno pogodbo. Ponudnik storitev/prodajalec je prejemniku storitev/stranki odgovoren le za tipično škodo, ki jo je bilo mogoče predvideti ob sklenitvi pogodbe, in ni odgovoren za izgubljeni dobiček. Prodajalec prav tako ni odgovoren za morebitno zamudo pri prevozu pošiljke.
9.8. Morebitni spori, ki bi nastali med prodajalcem/izvajalcem storitev in kupcem/stranko, se predložijo sodišču, pristojnemu za sedež prodajalca/izvajalca storitev.
10. KONČNE DOLOČBE
10.1. Prodajalec svojim strankam omogoča izdajo in dostop do mnenj o izdelkih in spletnem mestu pod pogoji, navedenimi v tem poglavju splošnih pogojev.
10.2. Stranka lahko poda mnenje z uporabo obrazca za dodajanje mnenja o izdelku ali spletni strani. Ta obrazec je lahko na voljo neposredno na spletnem mestu (tudi prek zunanjega gradnika) ali pa je na voljo prek posamezne povezave, ki jo Stranka prejme po nakupu na elektronski naslov, ki ga je navedla. Pri dodajanju mnenja lahko stranka doda tudi grafično oceno ali sliko izdelka – če je takšna možnost na voljo v obrazcu za mnenje.
10.3. Mnenje o izdelku se lahko izda le za izdelke, ki so bili dejansko kupljeni na prodajalčevem spletnem mestu, in sicer s strani stranke, ki je kupila izdelek, ki je predmet recenzije. Za izdajo mnenja o Izdelku je prepovedano sklepati fiktivne ali navidezne prodajne pogodbe. Mnenje o spletni strani lahko izda oseba, ki je stranka spletne strani.
10.4. Dodajanje mnenja s strani strank se ne sme uporabljati za nezakonite dejavnosti, zlasti za dejavnosti, ki pomenijo dejanje nelojalne konkurence, ali dejavnosti, ki kršijo osebne pravice, pravice intelektualne lastnine ali druge pravice prodajalca ali tretjih oseb. Pri dodajanju mnenja je stranka dolžna ravnati v skladu z zakonom, temi Splošnimi pogoji in dobrimi običaji.
10.5. Mnenja so lahko na voljo neposredno na spletnem mestu (npr. ob določenem izdelku) ali v zunanji službi za zbiranje mnenj, s katero sodeluje Prodajalec in na katero je na spletnem mestu vzpostavljena povezava (tudi prek zunanjega gradnika, ki je nameščen na spletnem mestu).
10.6. Prodajalec zagotovi, da objavljena mnenja o izdelkih izvirajo od njegovih strank, ki so izdelek kupile. V ta namen Prodajalec sprejme naslednje ukrepe, da preveri, ali mnenja izvirajo od njegovih Kupcev:
10.6.1. Objava mnenja, izdanega z uporabo obrazca, ki je na voljo neposredno na spletnem mestu, zahteva predhodno preverjanje s strani ponudnika storitev. Preverjanje obsega preverjanje skladnosti mnenja s temi Splošnimi pogoji poslovanja, zlasti preverjanje, ali je oseba, ki je podala mnenje, Stranka spletnega mesta – v tem primeru Prodajalec preveri, ali je oseba opravila nakup na spletnem mestu, v primeru mnenja o izdelku pa dodatno preveri, ali je oseba kupila izdelek, ki ga je pregledala. Preverjanje se opravi brez nepotrebnega odlašanja.
10.6.2. Prodajalec svojim strankam (tudi prek zunanje storitve za povratne informacije, s katero sodeluje) pošlje individualno povezavo na e-poštni naslov, ki ga je stranka navedla ob nakupu – na ta način je dostop do obrazca za mnenje omogočen samo stranki, ki je izdelek kupila na spletnem mestu.
10.6.3. V primeru dvomov Prodajalca ali ugovorov, ki jih Prodajalcu namenijo druge Stranke ali tretje osebe, glede tega, ali določeno mnenje prihaja od Stranke ali ali je določena Stranka kupila določen Izdelek, si Prodajalec pridržuje pravico, da stopi v stik z avtorjem mnenja, da pojasni in potrdi, da je dejansko Stranka Spletne strani ali da je kupila pregledani Izdelek.
10.7. Vse pripombe, pritožbe zoper preverjanje mnenja ali ugovore glede tega, ali določeno mnenje izvira od Stranke ali ali je določena Stranka kupila določen Izdelek, je mogoče predložiti na način, ki je podoben pritožbenemu postopku, navedenemu v poglavju 6 Splošnih pogojev.
10.8. Prodajalec ne objavlja ali naroča drugi osebi, da objavlja lažna mnenja ali priporočila strank, in ne izkrivlja mnenj ali priporočil strank z namenom promocije svojih izdelkov. Prodajalec objavlja tako pozitivna kot negativna mnenja. Prodajalec ne zagotavlja sponzoriranih mnenj.
11. KONČNE DOLOČBE
11.1. Pogodbe, sklenjene prek spletnega mesta, se sklepajo v poljskem jeziku.
11.2. Sprememba splošnih pogojev:
11.2.1. Ponudnik storitev si pridržuje pravico, da spremeni Pogoje iz pomembnih razlogov, tj. zaradi: sprememb zakonodaje; sprememb načinov plačila in dostave – če te spremembe vplivajo na izvajanje določb teh Pogojev.
11.2.2. V primeru sklepanja trajnih pogodb na podlagi teh Splošnih pogojev (npr. zagotavljanje elektronskih storitev – račun) spremenjeni Splošni pogoji zavezujejo stranko, če so izpolnjene zahteve iz 384. in 384.[1] člena Civilnega zakonika, tj. če je bila stranka pravilno obveščena o spremembah in v 15 koledarskih dneh od dneva obvestila ni odpovedala pogodbe. V primeru, da sprememba splošnih pogojev povzroči uvedbo novih pristojbin ali povečanje obstoječih pristojbin, ima stranka pravico odstopiti od pogodbe.
11.2.3. V primeru sklenitve pogodb, ki niso trajne pogodbe (npr. prodajne pogodbe), na podlagi teh Splošnih pogojev, spremembe Splošnih pogojev v ničemer ne vplivajo na pridobljene pravice prejemnikov storitev/strank pred datumom začetka veljavnosti sprememb Splošnih pogojev, zlasti pa spremembe Splošnih pogojev ne vplivajo na že oddana ali oddana naročila in sklenjene, izvršene ali izvršene prodajne pogodbe.
11.3. Zadeve, ki niso zajete v teh Pogojih, urejajo splošno veljavne določbe poljskega prava, zlasti: 11.3. V skladu s tem zakonom se uporabljajo naslednje določbe: Civilni zakonik; Zakon o zagotavljanju elektronskih storitev z dne 18. julija 2002 (Uradni list 2002, št. 144, postavka 1204 s spremembami); Zakon o pravicah potrošnikov; in druge ustrezne določbe splošno veljavnega prava.
11.4. Ti splošni pogoji ne izključujejo določb, ki veljajo v državi običajnega prebivališča potrošnika, ki sklepa pogodbo s ponudnikom storitev/prodajalcem, in jih s pogodbo ni mogoče izključiti. Ponudnik storitev/prodajalec mora v takem primeru potrošniku zagotoviti varstvo, ki mu je zagotovljeno na podlagi določb, ki jih ni mogoče pogodbeno izključiti.
12. VZOREC OBRAZCA ZA ODSTOP OD POGODBE (PRILOGA ŠT. 2 K ZAKONU O PRAVICAH POTROŠNIKOV)
Vzorec obrazca za odstop od pogodbe(ta obrazec je treba izpolniti in vrniti le, če želite odstopiti od pogodbe)
– Naslovnik:
Perfect Sale Spółka z.o.o. ul. Solec, nr 18, lok. B21, Warszawa, 00-410 easyklima.pl [email protected]
– S tem sporočam(*), da odstopam(*) od pogodbe o prodaji naslednjega blaga(*) od pogodbe o dobavi naslednjega blaga(*) od pogodbe o izdelavi naslednjega blaga(*)/izvajanju naslednje storitve(*)
– Datum sklenitve pogodbe(*)/prevzema(*)
– Ime in priimek potrošnika(-ov)
– Naslov potrošnika(-ov)
– Podpis potrošnika(-ov) (samo če se ta obrazec pošlje na papirju)
– Datum
(*) Neustrezno črtajte.